loader image

استانداردهای برند چیست؟

استانداردهای برند

استانداردهای برند مجموعه ای از قوانین و دستورالعمل هایی هستند که از ظاهر و احساس سازمان شما محافظت می کنند. این راه‌کارها رویکرد استاندارد برای کار خلاقانه به منظور حفظ یکپارچگی نام تجاری ارائه می دهند، که اصول راهنمای استانداردهای برند شامل قوانین استفاده از لوگو، فونت ها، رنگ ها و تصاویر است.

به بیان دیگر میتوان گفت راهنمای استانداردهای برند مجموعه ای از استانداردهای بصری و نوشتاری اولیه در مورد بیان برند شما است. باید یک نفر مسئول حفظ کپی چاپ شده باشد (که اندازه فونت و رنگ را به صورت مورد نظر نشان می دهد – گاهی اوقات چاپگرها می توانند آنها را کج کنند) و یک نسخه دیجیتال باید به راحتی در دسترس همه کارمندان، پیمانکاران و فروشندگان قرار گیرد. راهنمای استانداردهای برند باید در حین اجرای تک تک وثیقه های بازاریابی ارجاع داده شود و باید به طور مکرر با تکامل برند یا برندهای فرعی شما به روز شود.

یکی از شاخصه های استاندارد در هویت برند اصل ثبات است.

برندهایی که  هویت ایستا و غیر ثابتی را به ذهن بیننده القا میکنند ممکن است نامرتب، غیرقابل اعتماد بوده و نمیتوانند دوست داشتنی به نظر برسند.

تصویر برند، چهره و نمای بیرونی شرکت است و برای اطمینان دادن به مشتریان که انتخاب درستی را در اعتماد به تجارت خود با شرکت مذکور انجام داده اند، وزن زیادی را به خود اختصاص می دهد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا